Strona wykorzystuje pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych.
Czy wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies na zasadach opisanych w polityce prywatności?


Jakie treści powinny znaleźć się na stronie internetowej?

Strona internetowa to wirtualna "wizytówka" każdej firmy. To tam potencjalni klienci zapoznają się z ofertą, z produktami, z marką i jej obecnością na rynku. Strona musi więc być dobrze przygotowana, aby można było jednym spojrzeniem wychwycić wszystkie istotne informacje. Jaka powinna być skuteczna treść strony www?

Przede wszystkim, na stronie powinna znaleźć się zaktualizowana oferta firmy. Przejrzyste i atrakcyjnie podane informacje o produktach i ich cechach są kluczem do udanej prezentacji produktów, dlatego warto poświęcić czas i energie na dobre opracowanie tej części strony. Produkty powinny być wyróżnione i łatwo dostępne, dlatego warto dodatkowo pomyśleć o skutecznym systemie filtrowania.


Poza wyborem produktów ważna jest także sama prezentacja. Na stronie powinny znaleźć się atrakcyjne zdjęcia, a jeżeli firma zajmuje się sprzedażą usług, wyraźne i zachęcające do kupna opisy tego, co firma oferuje wraz z ich cenami.


Przygotowując treść strony, należy pomyśleć o sprawdzonym i dobrze znanym od lat narzędziu - czyli historii firmy. Opowiedzmy o jej początkach, o osiągnięciach, wartościach lub filozofii produktów. To wszystko bardzo pomaga budować silną markę. Taki opis można również wzbogacić np. zdjęciem grupowym zespołu, zbuduje to zaufanie do Twojej marki w oczach klientów.

Myślę też, że niezwykle istotną częścią każdej strony www jest sekcja odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zezwalanie użytkownikom na samodzielne znalezienie odpowiedzi na nurtujące ich pytania, to doskonały sposób na zaoszczędzenie czasu i zwiększenie satysfakcji klienta.


Na stronie internetowej powinny się również znaleźć informacje o możliwościach kontaktu, takie jak adres mailowy, telefon i numery kontaktowe. Co więcej, zawsze pożądane jest, aby strona zawierała formularz kontaktowy oraz proste w obsłudze czaty online, dzięki którym klienci mogą szybko uzyskać informacje i wsparcie w potrzebnych im kwestiach.

Opinie i recenzje – bardzo ważne aby znalazły się na Twojej stronie internetowej. Zaprezentuj je w widoczny i przejrzysty sposób tak aby klienci widzieli że odbiorcy są zadowoleni z Twoich usług. Dodatkowo zbieraj pozytywne opinie wszędzie tam gdzie się da: na profilu Google Moja Firma, w mediach społecznościowych itp. Jest to świetny sposób na budowanie wśród klientów świadomości marki a przede wszystkim świadomości dobrej jakości produktów i usług :) Nie trzeba się opierać na badaniach statystycznych, wystarczy być świadomym konsumentem aby wiedzieć że praktycznie każdy klient przed zakupem szuka opinii o producentach, produktach i usługach. Dobrze wiec abyś dobrze wypadł w sieci ;)


Chociaż strona internetowa ma zachęcić potencjalnych klientów i odwiedzających do skontaktowania się z firmą, to nie można zapominać o innych elementach marketingowych, takich jak linki do mediów społecznościowych czy kanałów informacyjnych. Niech klienci będą zawsze na bieżąco z wydarzeniami, promocjami i nowymi produktami.


Kolejnym ważnym punktem jest zapewnienie optymalnej jakości mobilnej witryny, która może stanowić priorytet dla użytkowników korzystających ze smartfonów w celu odwiedzenia używanej strony www. Dlatego tak istotne jest aby Twoja strona internetowa była responsywna i bez problemu wyświetlała się we wszystkich rozdzielczościach ekranu.

Zatem, aby móc skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji, należy pomyśleć o odpowiedniej treści strony internetowej. Przedstawmy atrakcyjne produkty i usługi, zachowując przy tym odpowiedni balans między prostotą a szczegółami. Należy także wykorzystać inne narzędzia, takie jak czaty, przez które klienci mogą dowiedzieć się więcej na temat marki. Wszystkie powyższe elementy będą wspierały dobrą prezencję firmy i pozwolą jej osiągnąć sukces.

Zleć nam zaprojektowanie strony internetowej, treści napiszemy za Ciebie.