REKLAMA W GOOGLE ADS
Reklama w Google Ads – co to jest?
Nie musimy chyba nikogo przekonywać że wyszukiwarka Google jest oczywistym wyborem 97% użytkowników internetu oraz że obecność biznesu w sieci Google jest jednym z głównych sposobów na pozyskanie klienta. Reklamy Google Ads pozwalają na zaznaczenie obecności biznesu w branży, budowanie świadomości marki oraz na pozyskanie nowych klientów i zysków. Przybierają one w zależności od ustawień i celu kampanii formę tekstową, graficzną lub video. Wyświetlają się gdy użytkownicy szukają określonych fraz, produktów lub usług. Reklamodawca może w dowolnym momencie uruchamiać i wstrzymywać kampanie oraz zwiększać lub zmniejszać budżet reklamowy. Google Ads to niezwykle elastyczne i rozbudowane narzędzie dzięki któremu możemy reklamy dowolnie kierować na określone grupy odbiorców czy lokalizacje. Doświadczony specjalista Google Ads będzie w stanie precyzyjnie zaplanować i nakierować kampanię tak aby budżet reklamodawcy był maksymalnie wykorzystany.
Reklama idealna? – zalety kampanii Google Ads
Reklama która sama sprzedaje? Reklama którą można dowolnie kierować na interesujące nas lokalizacje i grupy odbiorców? Reklama w której płacisz tylko za faktyczne interakcje użytkownik - reklama? Reklama idealna? Takim narzędziem właśnie jest Google Ads! Możliwości jakie daje Google Ads są właściwie nieograniczone i pozwalają zaplanować reklamę szytą na miarę dla każdego typu biznesu. Zarówno małe firmy jak i duże korporacje z powodzeniem docierają do klientów za pośrednictwem kampanii Google Ads. Nie musisz mieć dużego budżetu – nasi specjaliści z powodzeniem prowadzą również mniejsze kampanie. Zawsze dbamy o to aby budżet klienta był efektywnie wykorzystany.
Kampania Google Ads krok po kroku – zobacz jakie to proste!
1. Kontakt
Zgłoś się do nas i wypełnij krótką ankietę.
2. Analiza
Na podstawie analizy Twojej działalności przedstawimy Ci najskuteczniejszą strategię reklamową.
3. Budżet
Wyślij nam dane firmy i potwierdź wielkość budżetu jaki przeznaczasz na reklamę.
4. Reklama
W ciągu 5 dni twoje reklamy będą już widoczne w wyszukiwarce.
PRECYZYJNE TARGETOWANIE
Twoje kampanie będą precyzyjnie nakierowane na odpowiednie słowa kluczowe, lokalizację czy dane demograficzne odbiorców jak wiek, płeć, zainteresowania itp. Dzięki temu Twoja reklama będzie skutecznie wyświetlać się ściśle określonym grupom użytkowników.
SZYBKIE REZULTATY
Efekty działania kampanii reklamowych w Google Ads są właściwie widoczne zaraz po uruchomieniu kampanii. Jest to szczególnie ważne dla osób które startują z biznesem lub ich działalność ma charakter sezonowy.
BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI
Świadomość marki budujemy głównie dzięki reklamom graficznym ale niezależnie od tego jaki typ reklamy wybierzemy jedno jest pewne – im częściej Twoją reklamę widzi potencjalny klient tym większa szansa że zapamięta twoją markę na długo.
PRZEWAGA NAD KONKURENCJĄ
Analizujemy Twoje otoczenie biznesowe aby Twoje kampanie były stale optymalizowane zgodnie z aktualną sytuacją na rynku. Dodatkowo podpowiemy Ci co zmienić na Twojej stronie www aby była jeszcze lepiej zoptymalizowana pod klienta.
MINIMUM FORMALNOŚCI
Aby rozpocząć z nami współpracę wystarczy 20 minutowa rozmowa lub wypełnienie krótkiej ankiety. Resztą zajmą się nasi specjaliści – zaproponują odpowiednie rozwiązania. Działamy z naszymi klientami na zasadzie partnerskiej - bez umów, bez zobowiązań.
DEDYKOWANY OPIEKUN
Rozmawiasz zawsze z jedną osoba która jest specjalistą dedykowanym do Twoich kampanii. Opiekun jest dzięki temu zawsze na bieżąco a z czasem dzięki znajomości Twoich wymagań i całej historii kampanii będzie dla Ciebie nieocenionym wsparciem.
MIERZALNE WYNIKI
Cykliczne przygotowujemy dla klientów zestawienia i analizy wyników ich kampanii. Niezależnie od naszych danych z pewnością sam odczujesz zwiększone zainteresowanie Twoją ofertą a statystyki przez nas prowadzone będą tego potwierdzeniem.
PRZEJRZYSTE I STAŁE KOSZTY
Wspólnie ustalamy budżet reklamowy dostosowany do celów kampanii oraz Twoich możliwości. Opłaty za prowadzenie kampanii Google Ads są stałe i z góry ustalone. Nie zaskoczą Cię żadne dodatkowe koszty.
Zobacz co zyskali nasi klienci – case study
Przedszkole prywatne
Budżet: 1000 zł/mies
Cel kampanii: zwiększenie ilości wejść na stronę oraz połączeń telefonicznych osób zainteresowanych miejscem w przedszkolu, kierowanie na określoną lokalizację.
Liczby: w pierwszym miesiącu współpracy zwiększenie liczby wejść na stronę przedszkola o 115%. Uzyskano 54 połączenia telefoniczne z reklamy.
Szkoła nauki tańca
Budżet: 500 zł/mies
Cel kampanii: zwiększenie rozpoznawalności szkoły poprzez zwiększenie liczby wejść na stronę; sprzedaż miejsc na specjalną ofertę intensywnych kursów wakacyjnych; kierowanie na lokalizację.
Liczby: liczba wejść na stronę szkoły tańca wzrosła o 77% w stosunku do miesiąca poprzedniego. W pierwszym miesiącu reklamy oferty specjalnej uzyskano 66 połączeń telefonicznych i uzyskano zapisy na 56% dostępnych w ramach kursu miejsc.
Biuro projektowe - ogrody
Budżet: 800 zł/mies
Cel kampanii: zwiększenie świadomości marki i liczby wejść na stronę; zwiększenie liczby zapytań ofertowych przez formularz kontaktowy; prowadzenie kampanii sezonowo z nakierowaniem na konkretną lokalizację.
Liczby: największy uzyskany przyrost wejść na stronę to 126% w stosunku do miesiąca poprzedzającego. W pierwszym miesiącu kampanii uzyskano 36 zapytań kierowanych przez formularz kontaktowy.
Sklep z biżuterią autorską
Budżet: 1500 zł/mies
Cel kampanii: zwiększenie sprzedaży oraz świadomości marki. Kampania prowadzona sezonowo (np. intensyfikacja działań przed świętami, dniem kobiet, walentynkami).
Liczby: w trzy miesiące udało się zwiększyć sprzedaż sklepu o 167% w porównaniu do okresu kiedy kampania nie była prowadzona.
Rodzaje reklam w Google Ads
Reklamy tekstowe
Są to tzw. linki sponsorowane wyświetlane nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania. Składają się w podstawowej wersji z nagłówka, adresu URL oraz tekstu reklamy. Dzięki dostępnym rozszerzeniom można reklamę tekstową rozwinąć o dodatkowe elementy jak np. numer telefonu, odsyłacze do podstron naszej oferty, itp. co daje szanse na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów oraz zachęca do działania. Reklamy tekstowe wyświetlają się w nawiązaniu do słów kluczowych wpisanych przez użytkownika. Frazy te reklamodawca określa na etapie wprowadzania ustawień kampanii.
Reklamy graficzne
To reklamy w postaci bannerów graficznych wyświetlanych w sieci reklamowej Google. Zachęcają do skorzystania z oferty reklamodawcy oraz pomagają w budowaniu świadomości marki. Ich niewątpliwą zaletą jest zasięg który możemy uzyskać przy dobrze ustawionej kampanii. Bannery reklamowe mogą przybierać różne wielkości i formaty dzięki czemu możemy zaprezentować ofertę danej firmy na wiele ciekawych sposobów.
Reklamy wideo
Z wykorzystaniem Google Ads możesz reklamować się za pomocą spotów reklamowych na You Tube i w sieci partnerskiej. Reklamy video mają bardzo szeroki zasieg a spoty wyświetlają się przed lub w trakcie filmików oraz bezpośrednio jako propozycje w wynikach wyszukiwania You Tube. Ten typ reklamy to świetny sposób na budowanie świadomości marki. Reklamy video jak żadne inne angażują użytkownika i zachęcają go do zapoznania się z ofertą reklamodawcy a także dają możliwość udostępniania czy przesyłania filmików znajomym co znacznie zwiększa zasięgi. Filmiki reklamowe możemy kierować na określoną grupę odbiorców ze względu np. na wiek, płeć, zainteresowania itp.
Kampanie produktowe (Google shopping)
Ten typ kampanii jest odpowiedni dla każdego sklepu internetowego, niezależnie od asortymentu. Reklamy wyświetlają się w postaci zdjęć konkretnych produktów wraz z ceną. Odbiorca zainteresowany kupnem klika w grafikę i automatycznie przenosi się do witryny sklepu gdzie może dokonać zakupu. Wszyscy „kupujemy oczami” więc ten typ reklamy skłania użytkowników do podejmowania szybkich a jednocześnie przemyślanych decyzji zakupowych.
Remarketing
Jest to aktualnie jedna z podstawowych strategii sprzedażowych wielu firm. Remarketing opiera się na zbieraniu danych o użytkownikach strony www lub sklepu internetowego. Pozwala to na wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej witrynę już odwiedziły ale np. nie dokonały zakupu. Często bywa tak że użytkownicy przeszukują internet i analizują oferty różnych firm. W takiej sytuacji jeśli klient potrzebuje więcej czasu na zastanowienie, zastosowanie remarketingu sprawi że o Twojej ofercie nie zapomni - Twoje reklamy będą za nim „podążać” tzn. będą się wyświetlać użytkownikowi w wielu miejscach z dużą częstotliwością.